مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 11:302021-12-03بين الملل

اسراییل پرواز جنگنده های اف15 خود را متوقف کرد


ارتش رژیم صهیونیستی امروز(جمعه) با صدور بیانیه ای اعلام کرد که یک فروند جنگنده اف-15 این رژیم به دلیل نقص فنی بوجود آمده در چرخ آن مجبور شده که در جنوب اراضی اشغالی فرود اضطراری داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اسپوتنیک، به گفته سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ظهر امروز در حالی که سرنشینان این جنگنده در حال آموزش بودند، متوجه وجود نقص فنی و باز نشدن یکی از چرخ های آن در حین پرواز شده که بلافاصله برای رفع این مشکل دست بکار شدند.

پس از آنکه سرنشینان نتوانستند مشکل فنی را رفع کنند، با هماهنگی یکی از پایگاه های هوایی در جنوب سرزمین هی اشغالی در آنجا فرود آمدند.

ارتش اسراییل نیز ادعا کرده که تمامی سرنشینان به طور سالم از جنگنده خارج شده و تنها برای احتیاط نیروهای امدادی به محل اعزام شدند تا آنها را به بیمارستان منتقل کنند.

طبق این بیانیه؛ سخنگوی ارتش اسراییل نیز بدون اشاره به میزان خسارت، گفت که به جنگنده خسارت وارد شده و تحقیقات در خصوص چگونگی این حادثه آغاز شده است.

در پی این حادثه، عمیکام نورکین فرمانده نیروی هوایی اسراییل دستور لغو تمامی پروازهای غیر عملیاتی با جنگنده اف-15 را صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل پرواز جنگنده های اف15 خود را متوقف کرد

اسراییل پرواز جنگنده های اف15 خود را متوقف کرد