مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 11:102021-12-03سياسي

فرسایشی شدن مذاکرات به نفع ملت نیست


امام جمعه رشت، طولانی شدن روند مذاکرات را به نفع کشور و ملت ندانست و گفت: طرف مقابل به دنبال فرسایشی شدن روند مذاکرات است، زیرا می خواهند برای خود برد ایجاد و ایران را دچار ضرر کنند، - اما دوران برد - برد تمام شده است.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، با اشاره به رویکرد مثبت ایران در مذاکرات رفع تحریم ها، اظهار کرد: آمریکا و اروپا به دنبال منحرف کردن ایران در مسیر مذاکرات هستند و می خواهند بر سر مسئله هسته ای مذاکره کنند.

وی با بیان اینکه پرونده مذاکرات هسته ای تمام شده و ایران به تعهدات خود پایبند بوده است، افزود: این آمریکا و اروپا بودند که در برجام به تعهدات خود عمل نکردند؛ این در حالی است که قرار بود طرف مقابل در استفاده از انرژی هسته ای برای ایران تسهیل ایجاد کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، ضمن قدردانی از تلاش دولت و تیم مذاکره کننده ایران جهت رفع تحریم ها، عنوان کرد: به طرف مقابل توصیه می کنیم تهدیدها واهی را کنار بگذارند، زیرا امروز عظمت و اقتدار ایران برای جهان مشهود است و فرزندان این مرز و بوم هرگز با تهدیدات دشمن دچار ترس و هراس نمی شوند.

امام جمعه رشت، طولانی شدن روند مذاکرات را به نفع کشور و ملت ندانست و گفت: طرف مقابل به دنبال فرسایشی شدن روند مذاکرات است، زیرا می خواهند برای خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرسایشی شدن مذاکرات به نفع ملت نیست

فرسایشی شدن مذاکرات به نفع ملت نیست