مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 11:052021-12-03سياسي

نتیجه مذاکرات رضایت مردم باشد/ رفع تحریم ها شرط اصلی ایران


نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه مردم از دولت سیزدهم انتظار نتیجه رضایت بخش در مذاکرات رادارند، گفت: تنها شرط ایران در برجام رفع تحریم ها و حل مشکلات معیشت مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مسجد امام این شهر ضمن بیان اینکه تحریم های ظالمانه طی سال های اخیر باعث بروز مشکلات بسیاری برای عموم مردم شده است، ابراز داشت: قطعاً رفع تحریم ها شرط ایران در برجام است تا به واسطه آن بخش عمده ای از مشکلات معیشت مردم برطرف شود.

وی بابیان اینکه مردم از دولت سیزدهم انتظار نتیجه رضایت بخش در مذاکرات رادارند، افزود: با توجه به اینکه مذاکرات برجام در دولت سیزدهم قاطعانه است لذا همین مردم را امیدوار به حل مشکلات موجود در کشور است.

خطیب جمعه سمنان بابیان اینکه 16 آذر یکی از روزهای مهم در تقویم جمهوری اسلامی تلقی می شود، ابراز داشت: همان طور که دانشجویان آن موقع برای استکبارستیزی به پا خواستند می بایست دانشجویان فعلی نیز همان رویه را ادامه داده و این شیوه را چراغ راه خود قرار دهند.

مطیعی بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب نیز همه ساله در دیدار با جمعی از دانشجویان به این مهم یعنی خودسازی، جهاد و استکبارستیزی تاکید دارند، تصریح کرد: یکی از امیدهای امروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه مذاکرات رضایت مردم باشد/ رفع تحریم ها شرط اصلی ایران

نتیجه مذاکرات رضایت مردم باشد/ رفع تحریم ها شرط اصلی ایران