مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 10:552021-12-03سياسي

مجلس باید ناظر بر دولت باشد / نمایندگان ایران در مذاکرات وین مراقب باشند


مجلس نباید از نظارت غافل باشد ، باید ناظر بر دولت بود تا در روابط بین الملل ، مسائل داخلی و معیشت مردم اقدامات خوبی انجام شود.

- ایسنا/تهران امام جمعه موقت ورامین گفت: مجلس نباید از نظارت غافل باشد ، باید ناظر بر دولت بود تا در روابط بین الملل ، مسائل داخلی و معیشت مردم اقدامات خوبی انجام شود.

حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ورامین طی سخنانی بیان کرد: امروز دشمن از طریق فضای مجازی ، قصد فاسد کردن اعتقاد مردم را دارد ، باید خود را حفظ کنیم و چشم ها را ببندیم.

امام جمعه موقت ورامین عنوان کرد: کسبه ، بازاری ها و همه اقشار مردم باید مراقبت کنند ، چشم را از لقمه های حرام و شبهه ناک ببندید ؛ با اختلاس ، حرام خواری ، احتکار ، تهمت های فضای مجازی و .

نمی توان دید بصیرت داشت.

وی به 10 آذر سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس اشاره کرد و گفت: شهید مدرس در عصر مشروطه به عنوان ناظر بر قوانین مجلس انتخاب شدند و حدودا چهار دوره نماینده مردم تهران در مجلس بود، که پس از تبعیدهای مکرر به شهادت رسید ؛ شهید مدرس به عنوان یک الگو برای نمایندگان مجلس است ، نماینده باید آزاد ، سیاسی و دینی باشد.

امام جمعه موقت ورامین افزود: بحمدالله این دوره مجلس انقلابی شکل گرفته است که طرح ها و قوانین خوبی مصوب شده است ، مسائل مسکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس باید ناظر بر دولت باشد / نمایندگان ایران در مذاکرات وین مراقب باشند

مجلس باید ناظر بر دولت باشد / نمایندگان ایران در مذاکرات وین مراقب باشند