مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 10:552021-12-03بين الملل

لاوروف: آمریکا فرهنگ گفت وگوی دیپلماتیک را کنار گذاشته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری نووستی ، سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه روز پنج شنبه در حاشیه نشست وزیران کشور های عضو سازمان امنیت و همکاری اروپا در استکهلم، - وزیر خارجه روسیه بعد از دیدار و گفتگو با همتای آمریکایی خود در استکهلم تأکید کرد: مسکو قطعاً به تحریم های جهنمی واشنگتن واکنش نشان داده و نمی تواند به این اقدامات یکجانبه و غیرقانونی که راهی به بن بست رسیده است، پاسخ ندهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری نووستی ، سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه روز پنج شنبه در حاشیه نشست وزیران کشور های عضو سازمان امنیت و همکاری اروپا در استکهلم، با آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا دیدار و گفتگو کرد.

مذاکرات دو طرف حدود 40 دقیقه بطول انجامید.

در جریان دیدار روسای دستگاه های دیپلماسی روسیه و ایالات متحده، مسائل مربوط به روابط دوجانبه و همچنین مواضع مسکو و واشنگتن در قبال روند اوضاع در اوکراین مطرح گردید.

جزییات دقیق مذاکرات لاوروف و بلینکن فاش نشده، ولی اظهارات طرفین بعد از این دیدار گویای باقی ماندن اختلافات دو کشور است.

سرگیی لاوروف در کنفرانس مطبوعاتی در پایان سفر روز گذشته خود به استکهلم به تهدیدات مقامات آمریکایی درباره اعمال دور جدیدی از اقدامات محدود کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف: آمریکا فرهنگ گفت وگوی دیپلماتیک را کنار گذاشته است

لاوروف: آمریکا فرهنگ گفت وگوی دیپلماتیک را کنار گذاشته است