مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 10:502021-12-03بين الملل

ترکیه خواستار توقف دخالت شورای اروپا در پرونده کاوالا شد


همگی از جمله کمیته وزرای شورای اروپا باید به دادرسی های حقوقی که توسط دادگاه های مستقل و بی طرف انجام می شود، - ترکیه خواستار توقف دخالت شورای اروپا در پرونده کاوالا شد وزارت امور خارجه ترکیه اعلام کرد: همگی از جمله کمیته وزرای شورای اروپا باید به دادرسی های حقوقی که توسط دادگاه های مستقل و بی طرف انجام می شود، احترام بگذارند و به آن اعتماد کنند.

ترکیه از شورای اروپا خواست تا درخصوص پرونده عثمان کاوالا، نیکوکار و فعال مدنی ترکیه ای، در دستگاه قضایی مستقل این کشور دخالت نکند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت امور خارجه ترکیه در یک بیانیه اعلام کرد: در راستای اصل احترام به رسیدگی های قضایی، از شورای اروپا می خواهیم که از اقدامات بیشتر درخصوص پرونده کاوالا که به معنای مداخله در قوه قضاییه مستقل ترکیه است، خودداری کند.

این بیانیه پس از آن صادر شد که کمیته وزیران شورای اروپا اعلام کرد که این سوال را به دادگاه اروپایی حقوق بشر (ECHR) ارجاع خواهد داد که آیا ترکیه حکم قبلی دادگاه درخصوص پرونده کاوالا را اجرا کرده است یا خیر.

وزارت امور خارجه ترکیه اعلام کرد: همگی از جمله کمیته وزرای شورای اروپا باید به دادرسی های حقوقی که توسط دادگاه های مستقل و بی طرف انجام می شود، احترام بگذارند و به آن اعتماد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه خواستار توقف دخالت شورای اروپا در پرونده کاوالا شد

ترکیه خواستار توقف دخالت شورای اروپا در پرونده کاوالا شد