مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-03بين الملل

مرندی: بایدن منتقد کارزار فشار حداکثری ترامپ بود اما به آن ادامه می دهد


تحلیلگر ارشد سیاسی که همراه تیم مذاکره کننده ایران در وین حضور دارد، در مصاحبه با سی ان ان گفت رییس جمهور آمریکا منتقد فشار حداکثری ترامپ بود اما وقتی به قدرت رسید آن سیاست را ادامه داد و امروز هم به این سیاست ادامه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمانیتورینگ گروه بین الملل خبرگزاری فارس،  محمد مرندی  تحلیلگر ارشد سیاسی و متخصص مطالعات آمریکا که به عنوان مشاور به همراه تیم مذاکره کننده ایران در وین حضور دارد، در مصاحبه با کریستین امانپور  خبرنگار و مجری شبکه سی ان ان در واکنش به سوالی در خصوص اظهارنظر آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا که گفت دلیل زیادی برای خوشبینی وجود ندارد اما هنوز خیلی دیر نیست، تصریح کرد: اگر عدم خوشبینی وجود داشته باشد، به خاطر اقدامات ایالات متحده است.

دولت فعلی در واشنگتن، رییس جمهور آمریکا، منتقد کارزار فشار حداکثری ترامپ بود اما وقتی به قدرت رسید آن سیاست را ادامه داد و امروز هم به این سیاست ادامه می دهد.

  وی افزود: آمریکا ناقض آشکار توافق (برجام) و گفت: پس از یک سال ایرانی ها به تدریج تعهدات را کاهش دادند و سپس تعهدات خود را متوقف کردند و حتی آن هم در تطابق با توافق بود، زیرا بندهای 26 و 36 برجام، توقف اجرای توافق را زمانی که سایر طرف ها به تعهداتشان پایند نیستند برای ایران مجاز کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرندی: بایدن منتقد کارزار فشار حداکثری ترامپ بود اما به آن ادامه می دهد

مرندی: بایدن منتقد کارزار فشار حداکثری ترامپ بود اما به آن ادامه می دهد