مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-03سياسي

امام جمعه قشم: توسعه قشم از دروازه های دانشگاهی عبور کند


شهرستان قشم دارای تعداد زیادی واحد دانشگاهیست و دانشجویان زیادی در آن فعالیت می کنند و توسعه علمی و سند جامع علمی و حتی رفاه اجتماعی باید توسط دانشجویان و استادان دانشگاه تهیه و تدوین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی ظهر جمعه در خطبه های نمازجمعه این هفته قشم بیان کرد: همین دانشجویان بودند که جنگ را اداره کردند و شهید مدافع حرم، امنیت و نبرد توسط شجره طیبه دانشجویان انقلابی را رقم زدند.

وی بیان داشت: دانشگاه آزاد اسلامی قشم با توجه به فضای فیزیکی، باید ظرفیت پذیرش دانشجویان خارجی را فراهم کند تا محلی برای تدریس دانشجوهای خارجی شود.

خطیب جمعه قشم با بیان اینکه ما نیاز به شهرک های بزرگ علمی داریم، اضافه کرد: ایجاد این شهرک علمی یک نیاز است که بتواند مشکلات مختلف اجتماعی و فرهنگی را برطرف کند و این اقدام نیازمند عزمی جدی است.

وی اظهار کرد: جریان دانشجویی در تاریخ قبل و بعد از انقلاب باید تبیین شود تا اوج جریان دانشجویی در گام اول و دوم انقلاب برای همگان روشن شود.

امام جمعه شهرستان قشم، با تاکید بر حرکت شتابان دانشجویان بر مدار اخلاق، معنویت و علم، افزود: امروز این حرکت ها سرعت بیشتری گرفته و باید تداوم داشته باشد؛ چرا که آینده کشور با این افراد رقم خواهد خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قشم: توسعه قشم از دروازه های دانشگاهی عبور کند

امام جمعه قشم: توسعه قشم از دروازه های دانشگاهی عبور کند