مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-03سياسي

مذاکرات باید عزتمندانه و با لغو تمام تحریم ها باشد


امام جمعه میامی با بیان اینکه تیم مذاکر کننده ایران اسلامی نباید اشتباهات گذشته را صورت دهد، گفت: مذاکرات باید عزتمندانه و با لغو تمام تحریم ها باشد.

- ، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته میامی به میزبانی مسجد جامع با بیان اینکه از همان ابتدا استکبار جهانی به دنبال نفوذ در ایران بود، ابراز داشت: در سال 32 وقتی نیکسون به عنوان معاون رییس جمهور آمریکا وارد کشور شد، دانشجویان در دانشگاه تهران دست به اعتراض زدند و سه دانشجوی مبارز شهید شدند تا نشان دهند که جنبش های دانشجویی تا چه اندازه استکبار ستیز است.

وی با بیان اینکه دانشجویان ایران با تکیه بر روحیه آرمان خواهی و عدالت طلبی خود توانسته اند در برابر زیاده خواهی های استکبار گران ایستادگی و کشور و جامعه را از توطئه های متعدد دشمنان نجات دهند، افزود: یکی از اثرات بیداری دانشجویان همین استکبارستیزی است.

دولت برای مهار گرانی ها کاری کند امام جمعه میامی با بیان اینکه دانشجویان جوان صاحب ایمان، فکر و خلاقیت با شجاعت و عزم جدی توانستند کارهای ناممکن زیادی را انجام دهند و باید دانشجو همواره دنبال تحول و حق طلبی باشد، بیان کرد: بیداری، ظلم ستیزی و استکبار گریزی از وظایف مهم دانشجویان مسلمان مؤمن و شیعه است لذا دانشجویان نباید وارد طمع دشمنان قرار گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات باید عزتمندانه و با لغو تمام تحریم ها باشد

مذاکرات باید عزتمندانه و با لغو تمام تحریم ها باشد