مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 10:252021-12-03سياسي

مردم مراقب حیله و فریب دشمن در ناکارآمد نشان دادن دولت باشند


دولت سیزدهم برای احقاق حق ملت ایران مسلم است و با توجه به اینکه مذاکرات هنوز به نتیجه نرسیده است توانسته چند میلیارد از پول بلوکه شده ایران را آزاد و واکسن وارد کند و باتوجه به خدمات انجام شده در این مدت کوتاه مردم باید مراقب حیله .

- ایسنا/قم خطیب نماز جمعه قم گفت: دولت سیزدهم برای احقاق حق ملت ایران مسلم است و با توجه به اینکه مذاکرات هنوز به نتیجه نرسیده است توانسته چند میلیارد از پول بلوکه شده ایران را آزاد و واکسن وارد کند و باتوجه به خدمات انجام شده در این مدت کوتاه مردم باید مراقب حیله و فریب دشمن در ناکارآمد نشان دادن دولت باشند؛ زیرا دشمن از تجمع به حق مردم نیز استفاده سو می کند.

آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه نماز جمعه قم که در مصلی قدس قم برگزار شد، عنوان کرد: ارتباط نامشروع دختر و پسر تحت عنوان دوستی که قربانیان زیادی نیز گرفته است یکی از سوغات غرب بی بندوبار بوده که جوانان و خانواده ها را نشانه گرفته است.

وی اظهار کرد: ارتباط دختر و پسر نامحرم به دو گونه به قصد ازدواج و به قصد هوس رانی است که در نوع اول خود ارتباط هدف نیست بلکه این ارتباط مقدمه ای برای ازدواج است.

وی با بیان اینکه نمونه قرآنی این ارتباط در داستان حضرت موسی (ع) و دختران شعیب نقل شده است، گفت: ضوابط این ارتباط که در چارچوب خاص و با رعایت تمام احکام ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم مراقب حیله و فریب دشمن در ناکارآمد نشان دادن دولت باشند

مردم مراقب حیله و فریب دشمن در ناکارآمد نشان دادن دولت باشند