مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 10:152021-12-03اجتماعي

ترافیک پرحجم در محورهای شمالی/ بارش برف و باران در جاده های 5 استان


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک پرحجم در اکثر محورهای شمالی و بارش برف و باران در جاده های پنج استان کشور خبر داد.

- سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت: برابر گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در سراسر کشور در حال حاضر ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور چالوس حدفاصل بیلقان تا سرودار و مسیر شمال به جنوب این محور در محدوده مرزن آباد پرحجم و در مقاطعی نیمه سنگین است که بارش برف و کندی تردد در آن بی تاثیر نیست.

وی با بیان اینکه ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور هراز در محدوده های آب اسک و مبارک آباد نیز پرحجم و در مقاطعی نیمه سنگین است، گفت: وضعیتی مشابه نیز در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه در محدوده شیرگاه گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک پرحجم اما روان در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل استاندارد تا مهرویلا خبر داد و گفت: وضعیتی مشابه در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل محمدشهر تا پل فردیس نیز وجود دارد.

ترافیک محور تهران - فشم در محدوده های گردنه قوچک و رودک نیز نیمه سنگین است.

شیرانی درباره وضعیت جوی جاده های کشور نیز اظهارکرد: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های سمنان، گلستان و خراسان شمالی گزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک پرحجم در محورهای شمالی/ بارش برف و باران در جاده های 5 استان

ترافیک پرحجم در محورهای شمالی/ بارش برف و باران در جاده های 5 استان