مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 10:152021-12-03سياسي

بدون توجه عمیق به فرهنگ هیچ آسیبی در جامعه قابل اصلاح نیست


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت اصلاح ساختار فرهنگی کشور، گفت: بدون توجه عمیق به فرهنگ هیچ آسیبی در جامعه قابل اصلاح نیست، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت اصلاح ساختار فرهنگی کشور، گفت: بدون توجه عمیق به فرهنگ هیچ آسیبی در جامعه قابل اصلاح نیست، حتی معضلات اقتصادی و اجتماعی و دیگر مشکلات، ریشه فرهنگی دارند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن شعبانی در همایش اصلاح ساختارهای فرهنگی کشور که با سخنرانی وبیناری حجت الاسلام و المسلمین روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور برگزار شد، گفت: اصلاح ساختارهای فرهنگی کشور مطالبه ای است که مقام معظم رهبری در روزهای ابتدایی آغاز به کار دولت سیزدهم مطرح کردند.

وی افزود: رواج دادن مباحث عمیق علمی در کشورمان زمان بر است و متأسفانه حتی در عرصه فرهنگی مسئولانی که باید تمام تمرکز خود را به مسائل فکری و فرهنگی اختصاص دهند گرفتار جو روز جامعه می شوند.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی از بی توجهی به حوزه های فرهنگی در برخی از دوره ها انتقاد کرد و افزود: این غصه ای است که هر زمانی و هر جایی که خواستند مسئله ای را بی اهمیت نشان بدهند، آن را به موضوع فرهنگ ربط دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون توجه عمیق به فرهنگ هیچ آسیبی در جامعه قابل اصلاح نیست

بدون توجه عمیق به فرهنگ هیچ آسیبی در جامعه قابل اصلاح نیست