مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 10:152021-12-03سياسي

مردم در 8 سال گذشته خون دل خوردند/ شرایط متفاوت در مذاکرات جدید


امام جمعه آرادان با بیان اینکه هشت سال دولت قبل با غرب مذاکره کرد و ملت ما خون دل خوردند اما نتیجه آن بی اعتمادی بیشتر مردم به غرب شد، - ، حجت الاسلام جلیلی شریفی نیا در خطبه های دومین نمازجمعه آذرماه 1400 آرادان به میزبانی مسجد صاحب الزمان (عج) با بیان اینکه مذاکرات دولت رییسی با غرب هشتم آذرماه شروع شد و ما انتظار نداریم که این مذاکرات با چهار بعلاوه یک مانند هفت مذاکره ای که قبلاً در وین صورت گرفت به نتیجه دلخواه ما برسد، بیان کرد: این دولت دولتی نیست که با التماس ظاهر شود و لذا آمریکا با توجه به عهدشکنی حالا حالاها باید منتظر ایران بماند.

وی افزود: در سال 92 با روی کار آمدن دولت یازدهم و بعد هم دولت دوازدهم مخصوص در سال های ابتدا، ایران در آغاز دور فشار حداکثری دشمن از بابت تحریم ها قرار داشت.

تحریم های فلج کننده ای که اوباما و ترامپ علیه ایران داشتند تا کار نظام اسلامی را تمام کنند لذا دولت در چنین وضعیتی کار را شروع کرد و وعده داد که مذاکره با آمریکا مشکلات اقتصادی را حل می کند و مردم نیز مایل بودند تا مشکلات اقتصادی برطرف شود.

ایران تحت فشار بود امام جمعه آرادان با بیان اینکه در آن سال رهبر معظم انقلاب اسلامی به واسطه اینکه ایده جدیدی بود، موافقت کردند از سوی دیگر معظم له نمی توانستند مخالفت کنند چرا که اکثریت مردم به رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در 8 سال گذشته خون دل خوردند/ شرایط متفاوت در مذاکرات جدید

مردم در 8 سال گذشته خون دل خوردند/ شرایط متفاوت در مذاکرات جدید