مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 10:102021-12-03اقتصادي

باغداران بخوانند/ توصیه های کاربردی برای جلوگیری از سرمازدگی


مدیر حفظ نباتات سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: روشن کردن بخاری باغی بهترین راه برای مقابله با سرمازدگی است که روشن کردن این دستگاه باید با توجه به اعلام وضعیت توسط هواشناسی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، بیشترین اراضی باغی استان چهارمحال و بختیاری در شهرستان سامان و بن واقع شده است.

مهمترین محصول باغی چهارمحال و بختیاری بادام است و این استان توانسته با تولید بیشترین بادام در کشور برای 10 سال متوالی رتبه اول کشور را در تولید این محصول کسب کند.

سالانه حدود 24 هزار تن انواع مختلف بادام در این استان تولید می شود و بخش قابل توجهی از آن در خود کشور مصرف می شود و بخشی دیگر نیز صادر می شود.

با این توضیحات دریافت می شود که نگهداری و مراقبت از باغات و محصولات کشاورزی در برابر سرمایه گذاری، آفات، بیماری و .

مهمترین اقدام باغداران برای رسیدن به محصول با کیفیت است که با توجه به قرار گرفتن در فصل پاییز و احتمال سرمازدگی در پاییز و زمستان خبرنگار این رسانه به دنبال روش های محافظت درختان در برابر توده های هوای سرد رفته و گفت وگوی زیل را به همین منظور آماده کرده است که با هم می خوانیم.

فرشید شبانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در چهارمحال وبختیاری دو نوع سرمازدگی جبهه ای و تشعشعی باغات و مزارع کشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغداران بخوانند/ توصیه های کاربردی برای جلوگیری از سرمازدگی

باغداران بخوانند/ توصیه های کاربردی برای جلوگیری از سرمازدگی