مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 10:052021-12-03سياسي

مذاکره ایران برای رفع تحریم ها است/ فشار روانی بی حاصل آمریکا


امام جمعه رویان با بیان اینکه مذکرات وین برای رفع تحریم ها علیه ملت ایران است، گفت: آمریکا سعی دارد با فشار روانی بی حاصل بار مذاکرات را به سمت مسائل هسته ای بکشاند.

- ، حجت الاسلام عباس معصومی در خطبه های این هفته نمازجمعه رویان به میزبانی مسجد جامع با اشاره به مذاکرات وین، بیان کرد: تمام تلاش آمریکا و اروپا برای این است که مذاکرات را بر روی مسائل هسته ای و محدودیت ایران جلوه دهند در حالی که این مذاکرات برای رفع تحریم ها علیه ملت ایران است.

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران اسلامی، افزود: ایران از مذاکرات وین دو هدف دارد نخست اینکه رفع تحریم ها و حذف همه آن ها با تضامین کافی و قابل راستی آزمایی و دوم تسهیل حقوق قانونی ملت ایران برای بهره مندی از دانش صلح آمیز هسته ای به ویژه فناوری مهم غنی سازی اورانیوم برای مقاصد صنعتی طبق معاهده ان پی تی که باید طرف غربی این موضوع را درک کنند.

امام جمعه رویان همچنین به جنبش های دانشجویی در تاریخ ایران نیز اشاره کرد و با بیان اینکه تظاهرات دانشجویان در 16 آذر 32 مبارزه دانشجویان با کنسرسیوم آمریکایی نفتی، مبارزه ضد آمریکایی در ماجرای انقلاب سفید و مبارزه دانشجویان علیه کاپیتولاسیون در سال 43 از مصادیق نقش آفرینی این قشر در تاریخ ایران هستند، تاکید کرد: جنبش های دانشجویی همی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره ایران برای رفع تحریم ها است/ فشار روانی بی حاصل آمریکا

مذاکره ایران برای رفع تحریم ها است/ فشار روانی بی حاصل آمریکا