مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 10:052021-12-03بين الملل

اُمیکرون بازگشت کارمندان گوگل از دورکاری را به تاخیر انداخت


گوگل اعلام کرد برنامه بازگشت کارمندانش به محل کار در ماه ژانویه را به دنبال نگرانیهای فزاینده نسبت به شیوع واریانت جدید اُمیکرون و مقاومت برخی با واکسیناسیون اجباری، - گوگل اعلام کرد برنامه بازگشت کارمندانش به محل کار در ماه ژانویه را به دنبال نگرانیهای فزاینده نسبت به شیوع واریانت جدید اُمیکرون و مقاومت برخی با واکسیناسیون اجباری، به تاخیر می اندازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گوگل در ماه اوت اعلام کرده بود انتظار دارد کارمندانش از دهم ژانویه سه روز در هفته در محل کار حاضر شوند و به سیاست دورکاری داوطلبانه از خانه پایان می دهد.

مدیران این شرکت اکنون به کارمندانشان اعلام کردند که گوگل این مهلت را به تعویق می اندازد.

گوگل اعلام کرد این بازبینی در سیاست دورکاری مطابق با برنامه قبلی این شرکت بود که اعلام کرده بود بازگشت به محل کار زودتر از دهم ژانویه نخواهد بود و به شرایط محلی بستگی خواهد داشت.

حدود 40 درصد از کارمندان آمریکایی گوگل و درصد بالاتری از کارمندان این شرکت در کشورهای دیگر، در هفته های اخیر به محل کارشان برگشتند.

اما شبکه سی ان بی سی هفته گذشته گزارش کرده بود صدها کارمند گوگل به اجباری شدن واکسیناسیون برای کارمندانی که در قراردادهای دولت آمریکا کار می کنند، معترض شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اُمیکرون بازگشت کارمندان گوگل از دورکاری را به تاخیر انداخت

اُمیکرون بازگشت کارمندان گوگل از دورکاری را به تاخیر انداخت