مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 10:002021-12-03سياسي

فعالیت 10 موسسه داوری در استان اردبیل


رییس توسعه حل اختلاف استان اردبیل با اشاره به ثبت 53 موسسه داوری در استان گفت: متاسفانه در حال حاضر تنها 10 موسسه در سطح استان فعال می باشد.

- انتخابات هیأت مدیره کانون موسسات داوری استان اردبیل برگزار و اعضای اصلی و علی البدل هیأت مدیره و بازرسی این کانون برای مدت دو سال مشخص گردید.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید حسین علوی وی با بیان اینکه در سال 1400 حدود 173 پرونده به این موسسات ارجاع داده شده است، خاطرنشان کرد: وی افزود: در جلسه ایی که اخیرا با حضور ریاست کل دادگستری استان و با موضوع بحث داوری انجام شده است، مقرر گردید تا قراردادهای اتحادیه ها، اصناف، بازاریان و تجار به صورت متحدالشکل در آیند و در آنها بحث استفاده از داوری آورده شود.

به گفته رییس توسعه حل اختلاف استان لازمه این امر آن است که این نهادها باید بازرسانشان را فعال نمایند تا این مسئله در قراردادها اتفاق بیافتد.

حجت الاسلام والمسلمین علوی با انتقاد از شکایت هایی که از سوی مردم نسبت به نحوه برخورد و جانبداری داوران در بعضی پرونده ها می شود به آنها توصیه کرد تا با بی عدالتی حقوق مردم زیر پا نگذارند.

در ادامه خدادادی رییس شعبه 14 دادگاه تجدید نظر استان با اشاره به اینکه به بحث داوری از سه جهت نگاه می توان توجه کرد، افزود: اول اینکه داوری به دادگستری کمک می کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 10 موسسه داوری در استان اردبیل

فعالیت 10 موسسه داوری در استان اردبیل