مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 10:002021-12-03سياسي

با مدیریت کشت، از زیان های مستمر کشاورزان جنوب کرمان جلوگیری شود


مدیریت کشت، بازاریابی و گشایش مرزهای صادراتی از جمله مواردی است که می تواند از زیان مستمر کشاورزان جنوب کرمان جلوگیری کند.

- ایسنا/کرمان امام جمعه جیرفت گفت:مدیریت کشت، بازاریابی و گشایش مرزهای صادراتی از جمله مواردی است که می تواند از زیان مستمر کشاورزان جنوب کرمان جلوگیری کند.

حجت الاسلام میثم تارم امام جمعه جیرفت ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به 16 آذر ماه روز دانشجو و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، گفت: دانشجویان انقلابی همواره مبارزه سیتز و عدالت خواه بوده اند که در مسیر مبارزه با استکبار و آمریکای جنایتکار شهدای بسیاری تقدیم کرده اند.

وی با یادآوری مبارزات دانشجویی در قبل از انقلاب اظهار کرد: دانشجویان در تمام دوران انقلاب اسلامی هم در راهپیمایی ها و هم تبیین و رساندن پیام های امام خمینی(ره) به مردم پیشگام بوده اند.

تارم، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را یک اقدام ماندگار دانست و افزود: با تسخیر لانه جاسوسی، دانشجویان استکبار ستیزی خود را به رخ جهانیان کشیدند و این اقدام مهم در ذهن آمریکا و استکبار نمی گنجید که روزی دانشجویان بتوانند مرکز فرماندهی آنان را تسخیر در بیاورند و ابهت پوشالی آنها را در هم بشکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با مدیریت کشت، از زیان های مستمر کشاورزان جنوب کرمان جلوگیری شود

با مدیریت کشت، از زیان های مستمر کشاورزان جنوب کرمان جلوگیری شود