مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 10:002021-12-03اقتصادي

روسیه واردات فلفل از ایران را ممنوع کرد/سازمان توسعه تجارت پیگیری می کند


رییس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی ایران گفت: فدراسیون روسیه در نامه ای به رییس گمرک داغستان تأکید کرده است واردات فلفل از ایران به دلیل آنچه نقض مکرر استانداردهای بهداشتی عنوان شده است، - سیدرضا نورانی در گفت و گو با فارس در باره منع واردات فلفل ایران به روسیه، اظهار داشت: فدراسیون روسیه نامه ای به رییس گمرک داغستان نوشته و تأکید کرده است واردات فلفل از ایران به دلیل آنچه نقض مکرر استانداردهای بهداشتی عنوان شده است، انجام نشود.

رییس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی ایران تصریح کرد: روسیه فلفل وارداتی از ایران را با ادعای نداشتن گواهینامه باقیمانده سموم کشاورزی، مرجوع کرده است.

وی در پاسخ به اینکه آیا ممنوعیت واردات تنها برای فلفل است یا سایر محصولات کشاورزی یا غذایی را هم در بر می گیرد؟ گفت: در این نامه که به زبان روسی نوشته شده و به فارسی ترجمه شده است، چندان غرض گویا نیست اما در بخشی از نامه به فلفل اشاره شده است و در بخشی دیگر از نامه ظاهرا عنوان محصولات کشاورزی آمده است.

* سازمان توسعه تجارت منع واردات محصولات ایران به روسیه را پیگیری می کند نورانی گفت: بر اساس گفت و گویی که با سازمان توسعه تجارت داشتیم، موضوع منع واردات روسیه را پیگیری می کنند و این مسئله هر چه زودتر حل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه واردات فلفل از ایران را ممنوع کرد/سازمان توسعه تجارت پیگیری می کند

روسیه واردات فلفل از ایران را ممنوع کرد/سازمان توسعه تجارت پیگیری می کند