مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 09:552021-12-03سياسي

مشکلات صنعت چاپ و نشر همدان رفع شود


نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه صنعت چاپ و نشر همدان در عرصه ملی حضور ندارد گفت: رفع مشکلات حوزه چاپ و نشر جدی پیگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در جشنواره چاپ و نشر استان همدان اظهار کرد: گاهی تصویری که چاپ می شود، فکر مجسم را به مخاطب نشان می دهد و چاپ یک تصویر به اندازه یک کتاب حرف برای گفتن دارد.

وی با بیان اینکه اهمیت چاپ و نشر بسیار است  زیرا حرف های زیادی را به مخاطب القا می کند و اثرات اجتماعی را به جا می گذارد، با گلایه از اینکه صنعت چاپ و نشر همدان در عرصه ملی حضور ندارد افزود: در منطقه غرب نیز حضور همدان زیاد جدی نیست، مشکلات حوزه نشر نیز زیاد است که باید نسبت به رفع آن اقدام جدی صورت گیرد.

امام جمعه همدان تأکید کرد: همدان ظرفیت های فرهنگی زیادی دارد و در سطح ملی می تواند حرف هایی برای گفتن داشته باشد که در این راستا می طلبد مورد حمایت بیشتری قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه امروزه متأسفانه فعالیت در حوزه چاپ کتاب بسیار سخت شده است خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مقدس اسلامی چاپ و نشر است بنابراین باید این تقدس را ارج نهاد.

نماینده مردم همدان و فامنین در در هموان باشد این یعنی حق همدان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات صنعت چاپ و نشر همدان رفع شود

مشکلات صنعت چاپ و نشر همدان رفع شود