مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 09:552021-12-03سياسي

ضرورت حفظ عزت ایران در مذاکرات/سرمایه های بلوکه شده مردم آزاد شود


امام جمعه موقت کالپوش با بیان اینکه ایران نیازی به مذاکره مستمر با آمریکا و اروپا ندارند، گفت: باید در مذاکرات عزتمندی ایران و ایرانی حفظ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد قلیان در خطبه های این هفته نماز جمعه کالپوش به میزبانی مسجد جامع حسین آباد، با بیان اینکه سفرهای استانی دولت و رییس دولت تزریق امید بخشی به مردم است و این کار نیک و ستوده است، تاکید کرد: نیاز امروز ایران اسلامی اتحاد و همدلی است که با ایجاد این رابطه در سران قوا در حال شکل گیری در بین دستگاه ها هستیم.

وی با بیان اینکه از گزارش مجلس و گزارش شفاف دولت سپاسگزاریم و بدانید در صورت صادق بودن با مردم، ملت همراه شما در برنامه تحول خواهند بود، افزود: رمز همراهی مردم صداقت مسئولان با ایشان و توضیح و تبیین راه پیشرو برای ملت است.

امام جمعه موقت کالپوش با بیان اینکه با به کارگیری نیروهای انقلابی در بدنه دولت توقع مردم از دولت جدید تربیت نیروهای متعهد، متخصص و کاردان است تا بتوان از تجربه آنها در دولت های بعد هم استفاده کرد، تاکید داشت: نظارت درون دولتی باید منظم باشد چرا که اگر مدیر لایقی نداشته باشیم اعتماد مردم به نظام از بین می برد.

قلیان در دیگر بخش سخنان خود با اشاره به موضوع مذاکره ایران با غرب و با بیان اینکه ملت ایران نیازی به مذاکره مستمر با آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حفظ عزت ایران در مذاکرات/سرمایه های بلوکه شده مردم آزاد شود

ضرورت حفظ عزت ایران در مذاکرات/سرمایه های بلوکه شده مردم آزاد شود