مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 09:402021-12-03پزشكي

امتحانات آخر ترم دانشجویان علوم توانبخشی حضوری برگزار می شود


معاون آموزشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی اعلام کرد: امتحانات آخر ترم دانشجویان دانشگاه از 18 دیماه و در دو گروه (ورودی های قبل از 1400 و ورودی های امسال) حضوری برگزار می شود.

- معاون آموزشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی اعلام کرد: امتحانات آخر ترم دانشجویان دانشگاه از 18 دیماه و در دو گروه (ورودی های قبل از 1400 و ورودی های امسال) حضوری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، دکتر محمدرضا خدایی با اعلام این خبر افزود: دستورالعمل وزارت بهداشت در این زمینه بر برگزاری حضوری امتحانات دانشجویان تاکید دارد.

خدایی گفت: از سویی، با توجه به ضرورت رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و بویژه در خوابگاه های دانشجویان و جلوگیری از حضور همزمان تعداد زیادی از دانشجویان ساکن شهرستان در خوابگاه ها که برای شرکت در جلسات امتحانات به تهران می آیند، امتحانات آخر ترم در دو گروه، برای دانشجویان برگزار خواهد شد.

وی افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده، تاریخ 18 تا 30 دی ماه به برگزاری امتحانات دانشجویان ورودی قبل از سال 1400 اختصاص دارد و امتحانات دانشجویان ورودی امسال (1400) نیز از اول تا 14 بهمن ماه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتحانات آخر ترم دانشجویان علوم توانبخشی حضوری برگزار می شود

امتحانات آخر ترم دانشجویان علوم توانبخشی حضوری برگزار می شود