مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 09:302021-12-03سياسي

غلامعلی رجایی: کشور تاوان تندروی های گروهی از افراطیون را می دهد


از سال 98 که مسئله بنزین پیش آمد یک شکاف و گسستی بین مردم و نظام ایجاد شده است که قاعدتاً نمی شود انکارش کرد به طوری که ما یکی از نمود های این شکاف را در حضور کم مردم در انتخابات مشاهده کردیم - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ ایلنا نوشت: یک فعال سیاسی بیان کرد: از سال 98 که قضیه بنزین پیش آمد به اعتبار و اعتماد عمومی لطمه وارد شده است که باید آن را به جامعه بازگردانیم.

غلامعلی رجایی درباره اینکه حدود 3 ماه از روی کار آمدن دولت جدید می گذرد و شواهد نشان می دهد دولت منتظر تکمیل کابینه با انتخاب وزیر آموزش و پرورش بود و از سوی دیگر علیرغم این که بارها عنوان کرده است معیشت مردم را به مذاکرات گره نمی زند اما شواهد امروز کشور چیزی دیگری می گوید، گفت: قاعدتاً این نقص عمدی نبوده است؛ یعنی دولت منتظر نبود یک وزیر انتخاب شود پس از آن که کابینه اش تکمیل شد، کارش را آغاز کند.

وی با اشاره به انتخاب یوسف نوری از سوی مجلس به عنوان وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: وزارت آموزش و پرورش به دلیل آنکه مسئولیت بالای 20 میلیون دانش آموزان و کادر اداری گسترده کم نظیری را دارد باید انتخابی دقیقی برای وزیرش داشت.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: معتقدم عدم انتخاب وزیر آموزش و پرورش در طول این مدت قاعدتاً خلایی بود که به واسطه ناپختگی دولت رییسی به وجود آمد و انتخاب وزیر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غلامعلی رجایی: کشور تاوان تندروی های گروهی از افراطیون را می دهد

غلامعلی رجایی: کشور تاوان تندروی های گروهی از افراطیون را می دهد