مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-03سياسي

قوم کرد مایه افتخار و عزت ایران اسلامی هستند


دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: قوم کرد موجب افتخار و عزت ایران اسلامی هستند و همه ایرانیان قدردان مرزداری و ایثارگری آنان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: ما در مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برای مقابله با توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان بین علمای اهل سنت و اهل تشیع اتحاد و همدلی ایجاد کردیم.

وی افزود: قوم کرد موجب افتخار و عزت ایران اسلامی است و همه ایرانیان قدردان خدمات و مجاهدت ها و ایثارگری های کردستانی ها هستند.

حجت الاسلام والمسلمین شهریاری خاطرنشان کرد: در کشورهای منطقه از جمله ترکیه، عراق و سوریه شاهد مشکلاتی برای کردها هستیم ولی ما در ایران هیچ مشکلی نداریم و کردستانی ها در کنار دیگر ایرانیان برای عزت میهنشان تلاش و مجاهدت کردند.

وی افزود: رشادتی که مردم کردستان به خرج دادند از جنس مجاهدت های شهدایی همچون ماموستا شیخ الاسلام و ماموستا عالی و ماموستا حیدر فهیم بوده است.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: امروز آمده ایم از طرف مقام معظم رهبری و مسئولان جمهوری اسلامی از شما مردم کردستان برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی تقدیر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوم کرد مایه افتخار و عزت ایران اسلامی هستند

قوم کرد مایه افتخار و عزت ایران اسلامی هستند