مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 09:202021-12-03اقتصادي

طرح صیانت برای قانونمندی فضای مجازی در دستور کار مجلس است


نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح صیانت از حقوق کاربران برای ایمن سازی و قانونمندی فضای مجازی نیز در دستور کار مجلس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباید مجلسی در تراز انقلاب باشد و اقتصاد و فرهنگ در اولویت های مجلس و کشور در این دوره باشد.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی حامی و پشتیبان دولت بوده، اما به عنوان ناظری دلسوز و یاوری دلخواه در کنار دولت است گفت: برخی از اینکه مجلس در رأس همه امور است، ناراحتند، خیر هر نماینده در برابر همه کشور و مردم مسئول است و حق دارد در هر موضوع داخلی و خارجی اظهار نظر کند، البته وضع قوانین در مجلس نباید با قانون اساسی مغایرت داشته باشد، ما در مجلس طی یک سال و نیم گذشته در حوزه اقتصادی چند کار مهم شروع کردیم، که یکی ساماندهی وضع مسکن بوده است.

نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: رشد بی رویه قیمت مسکن دغدغه ملی است، امروز طرح ملی مسکن برای خانه دار کردن مردم با همکاری دولت و مجلس دنبال می شود، که در ورامین و مناطق اطراف هزاران نفر ثبت نام کردند.

نوش آبادی عنوان داشت: قانون تسهیل اشتغال نهایی شده است تا رونق بیشتری به کارهای کشور داده شود و در خصوص مساله فرهنگ نیز طرح جمعیت و خانواده برای پیشگیری از پیری جمعیت پیگیری می شود و نبای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح صیانت برای قانونمندی فضای مجازی در دستور کار مجلس است

طرح صیانت برای قانونمندی فضای مجازی در دستور کار مجلس است