مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 09:052021-12-03سياسي

ایران در مذاکرات وین طلبکار است


دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت با اشاره به برگزاری مذاکرات ایران با گروه 1+4، گفت: نباید فراموش کرد که در این دوره از مذاکرات ایران طلبکار است و طرف مقابل باید بدهی پیشین خود را پرداخت کند.

- دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت با اشاره به برگزاری مذاکرات ایران با گروه 1+4، گفت: نباید فراموش کرد که در این دوره از مذاکرات ایران طلبکار است و طرف مقابل باید بدهی پیشین خود را پرداخت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، زهرا جوان دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت ظهر امروز (جمعه) در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه تهران، گفت: نماز جمعه به عنوان پایگاهی فرهنگی اجتماعی، سنگری است برای حل مشکلات جامعه و تلاش برای خدمت به مردم؛ اما آنچه در سال های اخیر در نمازهای جمعه شاهد بوده ایم محدود شدن خطبه ها به مسائلی خاص بوده است.

وی افزود: اهمیت آنچه امام جمعه در خطبه ها می گوید کمتر از اصل نماز جمعه نیست، محتوای خطبه به این تجمع سازندگی و نقش موثر می بخشد.

کمرنگ شدن بعد سیاسی نماز جمعه موجب کاهش تاثیر اجتماعی آن در سرنوشت مردم شده است.

جوان اظهار کرد: نماز جمعه در حالی تبدیل به تریبون حاکمیت شده است که انتظار می رود تریبون نماز جمعه مردمی باشد که مشکلات و مطالبات مردمی را بیان کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در مذاکرات وین طلبکار است

ایران در مذاکرات وین طلبکار است