مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 08:502021-12-03سياسي

نیروی دریایی با اقتدار در میدان حاضر است/اسکورت نفتکش ها در سوئز


فرمانده قرارگاه ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه نیروی دریایی تحرکات دشمن را در عرصه دریا و زیردریا رصد می کند، - گفت: نیروی دریایی در میدان با اقتدار حضور دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری در سخنان قبل از خطبه های نمازجمعه ساری با گرامیداشت هفته بسیج از بسیج به عنوان یک فرهنگ ذکر کرد و گفت: بسیج قشر خاصی نیست و همه مردم باید در همه اقشار و حرفه ها باید فرهنگ بسیجی را برای ارتقای نظام مقدس اسلامی در وجود خود تقویت کنند.

وی با عنوان اینکه فرزندان ملت در دانشگاه دریایی حضرت امام خمینی (ره) نوشهر، عزت و افتخاری را برای این مرز وبوم و ملت به ارمغان آوردند، گفت: مردم مازندران در دوران دفاع مقدس بسیار خوش درخشیدند و امروز طبق فرمایش فرمانده کل قوا، آب های بین المللی متعلق به همه است و همه ملت ها باید از منافع آن استفاده کنند.

وی افزود: با سرلوحه قراردادن شعار قرآنی نه ستم می کنیم و نه اجازه می دهیم کشوری به ما ستم کنند، سربازان ولایی در نیروی دریایی تلاش می کنند تا اهداف نظام را در جای جای کره خاکی و آب های دور دست، پرچم پرافتخار را به اهتزاز درآوردند.

دریادار دوم شفقت رودسری با اشاره به اهمیت دریا و همسایگی جمهوری اسلامی ایران با 15 کشور اظهار داشت: با 12 کشور دارای مرز دریایی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی دریایی با اقتدار در میدان حاضر است/اسکورت نفتکش ها در سوئز

نیروی دریایی با اقتدار در میدان حاضر است/اسکورت نفتکش ها در سوئز