مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 08:452021-12-03بين الملل

ابراز نگرانی ارتش آمریکا از تحرکات نظامی روسیه نزدیک مرز اوکراین


رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا ضمن ابراز نگرانی از تحرکات نظامی روسیه نزدیک اوکراین، مدعی شد در صورت اقدام نظامی مسکو علیه کی یف، منافع امنیت ملی واشنگتن و ناتو نیز به خطر می افتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش آمریکا شامگاه پنجشنبه اعلام کرد که به اندازه ای شاخص ها و هشدارهای مربوط به فعالیت نظامی ، میلی در گفت وگو با خبرنگاران حین پرواز بازگشت از سئول گفت: در صورت انجام یک اقدام تهاجمی آشکار نظامی از سوی روس ها به کشوری که از سال 1991 مستقل بوده، منافع امنیت ملی مهم ایالات متحده و کشورهای عضو ناتو به خطر می افتد .

اوکراین مدعی است روسیه بیش از 90000 سرباز را در نزدیکی مرز مشترک طولانی خود با این کشور انباشته است.

اما مسکو ادعاها درباره حمله احتمالی به همسایه جنوبی را رد کرده و از حق خود برای استقرار نیروها در قلمرو خود آنطور که صلاح می داند دفاع کرده است.

بر اساس این گزارش، رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا از بیان علنی برآورد خود از تعداد نیروهای روسی در نزدیکی اوکراین خودداری کرد، اما اظهار داشت که نگرانی های او فراتر از عدد و رقم نیروهای روسی است.

به نوشته رویترز، میلی در این باره توضیح داد: من قصد ندارم به شما بگویم که چه چیزی را دنبال می کنیم یا اینکه چه نشانه ها و هشدارهایی را از نقطه نظر اطلاعاتی دریافت کرده ایم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز نگرانی ارتش آمریکا از تحرکات نظامی روسیه نزدیک مرز اوکراین

ابراز نگرانی ارتش آمریکا از تحرکات نظامی روسیه نزدیک مرز اوکراین