مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 08:302021-12-03پزشكي

اقناع سازی واکسن نزده ها برای واکسیناسیون


معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به اینکه اجرای گام ششم طرح شهید سلیمانی در دست اقدام است، گفت: لکه گیری واکسیناسیون، پیگیری افراد پرخطر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر کمال حیدری در گفت وگو با ایسنا، درخصوص اجرای گام ششم طرح شهید سلیمانی، گفت: مهم تر از طرحی که روی کاغذ است، اقدامات عملی است.

همکاران ما اکنون در کشور برای لکه گیری و افزایش پوشش واکسیناسیون بسیج شدند.

بازنگری طرح اولیه شهید سلیمانی را از دانشگاه های علوم پزشکی گرفته ایم و از کسانی که مجری پنج گام قبلی بودند خواستیم که در مورد مرحله بعدی نظر دهند که کار پخته ای انجام شود.

حیدری ادامه داد: از سوی دیگر نیروهای بسیجی که وارد این عرصه شدند، زمانی طولانی است که در حال خدمت رسانی هستند و باید کاری کنیم که طرح بازنگری شود؛ چون اکنون اقداماتی ارائه می شود که پیش تر نداشتیم، کار واکسیناسیون در مراکز تجمیعی را دنبال کردیم که اکنون تقریبا به انتها رسیده است و پس از این باید به سمت آموزش و اقناع سازی افرادی برویم که برای تزریق واکسن اقدام نکردند و باید بر این موضوع کار کنیم.

او تاکید کرد: همچنین باید بر آموزش هایی برای مراقبت های اولیه تاکید کنیم تا در صورتی که پیک دیگری رخ دهد، آمادگی کافی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقناع سازی واکسن نزده ها برای واکسیناسیون

اقناع سازی واکسن نزده ها برای واکسیناسیون