مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 08:152021-12-03پزشكي

52 بیمار کرونایی جدید در استان سمنان شناسایی شدند


آخرین آمارهای ارائه شده از سوی دانشگاه های علوم پزشکی شاهرود و سمنان نشان می دهد که طی 24 ساعت گذشته 52 بیمار جدید کرونایی در استان سمنان شناسایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتاکنون بیش از یک هزار و 800 نفر به دلیل ویروس کویید 19 جان خود را در هشت شهرستان استان سمنان از دست داده اند و این بیماری علی رغم تثبیت شرایط و عقب نشینی همچنان قربانی می گیرد.

در 24 ساعت گذشته همچنین 52 نفر مبتلای جدید و قطعی به ویروس کرونا نیز در شهرستان های استان سمنان شناسایی و 14 نفر نیز به تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان ها افزوده شده است تا تعداد کل این افراد به 144 نفر برسد.

در این بازه زمانی مجموعاً 90 نفر با علائم مشکوک به کرونا به بیمارستان ها مراجعه کردند که 38 نفر به صورت سرپایی درمان و دوره نقاهت را در منزل خواهند گذراند چرا که نیاز به بستری آنها در بیمارستان نبوده است.

هم اکنون دامغان و شاهرود در وضعیت نارنجی، سمنان و گرمسار، مهدی شهر و سرخه در وضعیت زرد و آرادان و میامی در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد.

گفتنی است 92 درصد از جمعیت استان سمنان واکسن دز اول کرونا زده اند و آمار دز دوم نیز بیش از 86 درصد تا ابتدای هفته جاری اعلام شده است.

همچنان واکسیناسیون، دوری از تجمعات، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و مسائل بهداشتی اولویت و توصیه مسئولان به مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

52 بیمار کرونایی جدید در استان سمنان شناسایی شدند

52 بیمار کرونایی جدید در استان سمنان شناسایی شدند