مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 08:052021-12-03اقتصادي

100 دستگاه ویلچر برقی به توانخواهان کردستان


در گرامیداشت روز جهانی معلولان، 100 دستگاه ویلچر برقی به ارزش کلی 35 میلیارد و 500 میلیون ریال به توانخواهان کردستان اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، صبح امروز در مراسمی  100 دستگاه ویلچر برقی به ارزش کلی 35 میلیارد و 500 میلیون ریال با حضور جمعی از مسوولان و جامعه هدف بهزیستی استان، به توانخواهان زیرپوشش بهزیستی کردستان به مناسبت روز معلولین اهدا شد.

حسین زاده مشاور مدیرکل بهزیستی در امور معلولین در این مراسم اظهار کرد: توجه به ارتقای آموزش در بین جامعه معلولین باید در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: تورم اقتصادی و افزایش قیمت کالاها و وسایل توانبخشی موجب شده در تامین این اقلام جامعه معلولین دچار مشکل جدی باشند.

وی خاطرنشان کرد: قانون جامع حمایت از معلولین در سال 97 در مجلس تصویب شده اما در اجرا و عملیاتی شدن آن به درستی عمل نشده است.

حسین زاده افزود: نداهایی در زمینه کاهش بودجه بهزیستی مطرح است که انتظار هست نمایندگان مجلس در این زمینه از جامعه معلولین دفاع کنند.

وی اظهار کرد: نزدیک به 70 سازمان و ان جی او در سطح استان در راستای خدمت به جامعه معلولین در حوزه های مختلف فعالیت می کنند.

مشاور مدیرکل بهزیستی کردستان در امور معلولان با بیان اینکه 2 هزار واحد مسکن برای معلولین در سطح استان احداث شده است، افزود: 450 واحد مسکونی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 دستگاه ویلچر برقی به توانخواهان کردستان

100 دستگاه ویلچر برقی به توانخواهان کردستان