مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 08:052021-12-03اقتصادي

توزیع هوشمند 25 قلم کالای اساسی تا پایان سال


مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: در صورتی که همه پلتفرم ها و استارت آپ ها پای کار بیایند و زیرساخت ها فراهم شود، تا پایان سال همه 25 قلم کالای اساسی را هوشمند توزیع می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقلاز ایرنا، اسماعیل قادری فر در گفت وگوی تلویزیونی با اشاره به افزایش قیمت برخی از اقلام اظهار کرد: توزیع هوشمند یعنی از مزرعه تا سفره را به نحوی پایش کنیم که محصول تولیدی کشاورز و دامدار با احتساب هزینه های تمام شده و سود مناسب خریداری شود و با قیمت مناسب به مصرف کننده برسد.

وی درباره فروش اینترنتی کالاهای اساسی گفت: وزارت جهاد کشاورزی در دولت سیزدهم با رویکرد امنیت غذایی پایدار و با سیاست ارزان سازی و فراگیرسازی دسترسی همه مردم به غذای سالم، آغاز بکار کرد.

قادری فر یکی از سیاست های مهم در راستای تامین امنیت غذایی در کنار تولید را، توزیع هوشمند عنوان کرد و افزود: باید با استفاده از ابزارهای نوین، کسب وکارهای نو و استارت آپ ها، خدماتی در زنجیره نهایی توزیع با هدف کنترل بازار مصرف به نفع مردم انجام دهیم.

وی یادآور شد: این طرح از 18 آبان ماه به صورت آزمایشی در شهر تهران و با توزیع مرغ منجمد و تخم مرغ از طریق یک کسب و کار اینترنتی کلید خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع هوشمند 25 قلم کالای اساسی تا پایان سال

توزیع هوشمند 25 قلم کالای اساسی تا پایان سال