مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 08:002021-12-03سياسي

مبارزه با استبداد ریشه در فطرت و عقل انسان دارد


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مبارزه با استبداد، حرف دین و انقلاب اسلامی نیست، بلکه ریشه در فطرت و عقل انسان دارد.

- ، حجت الاسلام عباسعلی گرزین پیش از ظهر جمعه در بین کارکنان شرکت گاز گلستان اظهار کرد: آزادی یک خواسته فطری در درون همه انسان ها چه مسلمان و چه غیر مسلمان است که برای حفظ آن تلاش می کنند و حاضر نیستند این حق را کسی از آنها سلب کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: برای اینکه آزادی در زندگی فردی، خانوادگی، جمعی و در اجتماع جریان داشته باشد، لازم است تا انسان بتواند اراده خودش را در زندگی اعمال کرده و کسی نتواند جلوی آن را بگیرد و این همان مفهوم آزادی است.

گرزین با بیان اینکه دفاع از حق لازمه آزادی است، ادامه داد: باید با هر آنچه که باعث شود تا جلوی اعمال اراده انسان گرفته شود، مقابله کرد و اگر این اتفاق نیفتد، ممکن است اسیر و برده شویم.

وی اضافه کرد: اگر انسان هر آنچه را که جلوی اراده او را می گیرد، نفی کند، جریان، روحیه و فکری به نام استبداد به وجود می آید و کسی که زورگو و مستبد است، فقط می خواهد حرف خودش باشد و این همان جریان و فکر استبدادی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: تمام مفاهیم قرآن و سخنان امامان (ع) به صورت منطقی این مفاهیم را یادآوری می کنند، یعنی اگر آیه ای از قرآن و جمله ای از اهل بیت (ع) ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با استبداد ریشه در فطرت و عقل انسان دارد

مبارزه با استبداد ریشه در فطرت و عقل انسان دارد