مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 07:502021-12-03اقتصادي

محموله سه تنی مرغ غیرمجاز در تبریز توقیف شد


در راستای نظارت روزانه بر بازار مرغ محموله سه تنی مرغ غیرمجاز در این شهرستان توقیف شد.

- تبریز- مدیر جهادکشاورزی تبریز گفت: در راستای نظارت روزانه بر بازار مرغ محموله سه تنی غیرمجاز مرغ در این شهرستان توقیف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرامرز افشانی در یک گفت و گوی خبری اظهار کرد: بر اساس مصوبه قرارگاه امنیت غذایی استان، گروه های مشترک از ادارات صمت، جهاد کشاورزی، تعزیرات و دامپزشکی به صورت مستمر در سطح شهرستان تبریز نظارت خود را انجام می دهند و محموله یاد شده نیز با این همکاری شناسایی و پلمب شد.

وی افزود: وظیفه این اکیپ نظارت بر واحدهای صنفی عرضه کننده مرغ در خصوص قطعه بندی و بسته بندی استاندارد و بهداشتی و نظارت بر قیمت محصولات تولید شده است.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز اضافه کرد: در روزهای گذشته متأسفانه شاهد قطعه بندی های غیرمجاز و غیربهداشتی مرغ بودیم که با این موارد بصورت جدی برخورد می شود.

افشانی تاکید کرد: از همه مرغ فروشی ها درخواست می شود تحت هیچ شرایطی نسبت به قطعه بندی های غیرمجاز اقدام نکنند و مردم عزیز نیز مرغ هایی را که حتی با بسته بندی های شیک بصورت غیرمجاز خارج از کشتارگاه ها و یا مراکز بسته بندی، بسته بندی شده اند، خریداری نکنند، زیرا این مرغ ها بیشتر مرغ های تاریخ گذشته و فاسدی هستند که توسط افراد سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله سه تنی مرغ غیرمجاز در تبریز توقیف شد

محموله سه تنی مرغ غیرمجاز در تبریز توقیف شد