مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 07:502021-12-03سياسي

ضرورت حمایت بیشتر از خانواده های آسیب دیده از کرونا


رییس شورای عالی جامعه مدرسین ضمن تشکر از یاری رسانی به کادر درمان و بیماران کرونایی گفت: کمک های معیشتی به خانواده های آسیب دیده از مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، بعد اجتماعی اسلام رخ نمایی کرد و همراهی و هم افزایی بین مردم و مسئولین بیش از پیش نمایان شد.

وی با بیان این اینکه مصداق بارز این بعد اجتماعی همان شعر سعدی است که بنی آدم اعضای یکدیگرند / که در آفرینش ز یک گوهرند / چو عضوی به درد آورد روزگار / دگر عضوها را نماند قرار / تو کز محنت دیگران بی غمی / نشاید که نامت نهند آدمی.

رییس جامعه مدرسین در اشاره به اینکه ریا باطل کننده عمل است اظهار کرد: در بسیاری از روایات بعد اجتماعی اسلام، به آن بعد عبادی اطلاق شده است و در واقع خدمت به خلق همان عبادت خداوند است.

وی تاکید کرد: رنگ عبادی دادن به تمام اعمال و رفتار، قصد قربت داشتن همه این اعمال، نزد خداوند پذیرفته خواهد شد که اگر نباشد هوای نفس می شود.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه داد: کمک به افراد ظاهرش احسان است اما اگر در همین اعمال قصد قربت نباشد و ریا در آن دمیده شد دیگر پذیرفته نیست.

وی با اشاره به فرمایش امام صادق (ع) که برآورده کردن حاجت مؤمن پاداشش از طواف خانه کعبه بالاتر است، اظهار کرد: شما که برای جان و سلامتی مردم فعالیت دارید و کمک می کنید که انسانی زند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حمایت بیشتر از خانواده های آسیب دیده از کرونا

ضرورت حمایت بیشتر از خانواده های آسیب دیده از کرونا