مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 07:352021-12-03سياسي

تدوین لایحه نظام جامع رسانه ای در کشور/ اختصاص 24 هزار واحد مسکن به اهالی رسانه


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه تدوین لایحه نظام جامع رسانه ای در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال بررسی است از اختصاص 24 هزار مسکن در تفاهم نامه با وزارت مسکن و شهرسازی به اهالی رسانه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدمهدی اسماعیلی در جمع مدیران رسانه های استان همدان بعد از شنیدن دغدغه ها و پیشنهادات مدیران مسوول و ابراز خرسندی از بلوغ و پختگی رسانه های استان اظهار کرد: البته در استان همدان با قدمت و سابقه بالای فرهنگی و تاریخی جز این هم انتظار نمی رود.

وی با بیان اینکه در فصل تدوین لایحه بودجه 1401 قرار گرفته ایم و شعار دولت خدمتگذار این است که ریل توسعه کشور را در بخش های مختلف تغییر و در مسیر درستی پیش ببرد گفت: کشور با مشکلاتی مواجه است که دولت با تمام توان درصدد رفع آنهاست.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از رونمایی سند تحول دولت در آینده نزدیک خبر داد و گفت: دولت سیزدهم از شیوه های به روز، مطبق بر عق و رویکردهای علمی برای رفع و رجوع مشکلات بهره خواهد برد.

وی فرهنگ را مقدم بر تمام حوزه ها و پیشران در کشور عنوان کرد و با بیان اینکه تمام تلاش دولت سیزدهم آن است که فرهنگ را به جایگاه اصلی خود بازگرداند گفت: در این مسیر کارهای فعال است که به دنبال انعقاد تفاهم نامه های عملیاتی با بخش های مختلف هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین لایحه نظام جامع رسانه ای در کشور/ اختصاص 24 هزار واحد مسکن به اهالی رسانه

تدوین لایحه نظام جامع رسانه ای در کشور/ اختصاص 24 هزار واحد مسکن به اهالی رسانه