مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 06:552021-12-03اقتصادي

اخذ عوارض برای اتوبان ناقص!


هر چه زودتر پیمانکار مربوطه بنر های اخذ عوارضی را جمع آوری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سهند، علی اصغر علیزاده رییس شورای اسلامی شهر سهند در ارتباط با نصب اطلاعیه اخذ عوارضی در اتوبان تبریز – سهند  اظهار داشت: با توجه به اینکه این آزاد راه با مشارکت شرکت عمران و بخش خصوصی تکمیل و به بهره برداری رسیده است ولی نواقص اتوبان از جمله روشنایی آن هنوز تکمیل نشده که دلیل آن افتتاح عجولانه اتوبان در دولت قبلی بود.

وی افزود: چون پیمانکار مربوطه فعلاً نواقص اتوبان را تکمیل و طبق قرارداد تحویل نداده است، اخذ عوارضی وجاهت قانونی ندارد و در اتوبان های دیگر شهرها مشابه شرایط اتوبان سهند هزینه های مربوطه از طریق بودجه شهرهای جدید انجام پذیرفته و اخذ عوارض از مردم ضرورت ندارد.

علیزاده با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای حذف عوارضی اتوبان گفت: از آقای طاهرخانی، معاون وزیر و از نمایندگان مجلس خواهش میکنیم با توجه به اینکه اکثریت مردمی که از این اتوبان استفاده می کنند از توانایی مالی بالایی برخوردار نبوده و ساکن مساکن مهر میباشند، برای حذف عوارضی اقدام کرده و از حق مردم سهند دفاع کنند.

وی در مورد وضعیت اقتصادی مردم در شرایط تحریم و تحمیل هزینه اضافی به آنها در شرایط فعلی اذعان داشت: در برهه زمانی کنونی با نصب بنرهای اخذ عوارضی بار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ عوارض برای اتوبان ناقص!

اخذ عوارض برای اتوبان ناقص!