مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 06:452021-12-03اقتصادي

جزییات بررسی لایحه بودجه1401/روستا ها دراولویت توسعه اینترنت هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از صدا و سیما، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت به تشریح جزییاتی از لایحه بودجه سال 1401 پرداخت و گفت: در جلسه دولت، - سخنگوی دولت در تشریح جزییات بررسی لایحه بودجه 1401 گفت: بنابر مصوبه هییت دولت در راستای توسعه اینترنت همگانی و دسترسی آحاد مردم و برخی مناطق دورافتاده، مقرر شد روستا ها در اولویت قرار بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از صدا و سیما، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت به تشریح جزییاتی از لایحه بودجه سال 1401 پرداخت و گفت: در جلسه دولت، هفت هزار میلیارد تومان برای تقویت صندوق بیمه محصولات کشاورزی پیش بینی شد که نهایی شدن آن در گرو مصوبه مجلس شورای اسلامی است.

وی افزود: در ادامه بررسی جزییات بودجه و بحث و بررسی پیرامون بند ها و تبصره های مختلف بودجه، در 2 نوبت جلسه هیئت دولت با حضور رییس جمهور و همه اعضای کابینه تشکیل شد.

بحث ها و بند های مختلفی مورد بررسی قرار گرفت و بخشی از موضوعات به تصویب رسید، بخشی از موضوعات هم برای بررسی بیشتر به کارگروه هایی واگذار شد.

سخنگوی دولت تصریح کرد: از مسائلی که بنا شد در کارگروهی بررسی و تصمیم گیری شود، بحث اختلافی است که از سالیان گذشته پیرامون حق تبلیغات محیطی در مسابقات، به ویژه مسابقات فوتبال بین فدراسیون فوتبال و صداوسیما و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بررسی لایحه بودجه1401/روستا ها دراولویت توسعه اینترنت هستند

جزییات بررسی لایحه بودجه1401/روستا ها دراولویت توسعه اینترنت هستند