مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 06:252021-12-03اجتماعي

نیازمند برنامه ای منسجم برای ارتقاء سطح علمی معلمان و دانش آموزان در هرمزگان هستیم


در هرمزگان بیش از حد روی بخش های سخت افرازی سرمایه گذاری شده و برنامه منسجمی برای ارتقاء سطح علمی معلمان و دانش آموزان پیش بینی نشده است.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: در هرمزگان بیش از حد روی بخش های سخت افرازی سرمایه گذاری شده و برنامه منسجمی برای ارتقاء سطح علمی معلمان و دانش آموزان پیش بینی نشده است.

مهدی دوستی در نشست با برترین های کنکور و المپیادهای علمی دانش آموزی سال تحصیلی 1400-1399، با بیان اینکه نشست با نخبگان نوجوان و جوان که همواره هر نسل از آن ها از نسل پیشین خود توانمندتر هستند بسیار امیدبخش است، اظهار کرد: یکی از دغدغه های ما این است که آینده کشور، اسلام و انقلاب به دست چه کسانی سپرده خواهد شد، اما خوشبختانه گذر ایام ثابت کرده که بیشه این سرزمین هیچ وقت از شیرانی که در دفاع از وطن، انقلاب و اسلام آماده و مهیا هستند خالی نبوده و نه تنها در چارچوب مرزهای کشور بلکه در خارج از مرزهای کشور هم توانسته اند از آرمان های انقلاب و امام دفاع کنند.

وی افزود: هر وقت دانش آموزان دهه 70 و 80 و نسل چهارم انقلاب را می بینم که برای دفاع از مرزهای جغرافیایی و عقیدتی خود شهید می شوند و یا در میادین ورزشی و علمی بین المللی افتخار آفرینی می کنند و در واقع در دو عرصه رزم میدانی و علم و فناوری موفق بوده اند، بسیار مایه مباهات و افت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند برنامه ای منسجم برای ارتقاء سطح علمی معلمان و دانش آموزان در هرمزگان هستیم

نیازمند برنامه ای منسجم برای ارتقاء سطح علمی معلمان و دانش آموزان در هرمزگان هستیم