مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 06:152021-12-03سياسي

تصویب اصلاحیه طرح تعارض منافع بزودی در شورای شهر


عضو شورای شهر تهران با اشاره به طرح تعارض منافع در شورای شهر تهران و بررسی این طرح به زودی در صحن شورا، گفت: هیچ کسی امضای خود را در این طرح پس نگرفته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مهدی عباسی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در جلسه روز یکشنبه هفته گذشته شورای شهر طرحی با 12 امضاء تقدیم هیات رییسه شده است که در آن خواسته ایم مصوبه تعارض منافع در شهرداری تهران اصلاح شود، گفت: ما درخواست داریم که در این اصلاحیه اعضای شورای شهر تهران نیز مشمول این مصوبه شوند.

وی با تاکید بر اینکه این طرح، مستقل از حواشی اخیر انتصابات در شهرداری تهران با رویکردی کاملا منطقی تنظیم و ارائه شده است، افزود: همه اعضای شورا برای خدمت بدون چشم داشت به صحنه آمده ایم اما نباید حضور ما در مدیریت شهری، بستری برای سوء استفاده های احتمالی باشد.

عباسی با بیان اینکه قرار گرفتن نام اعضای شورا در لیست تعارض منافع، این ابهامات را رفع می کند، افزود: راه برگشتی از این طرح نیست و ان شاءالله بزودی تصویب خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود برخی از اعضاء امضای خود را پس گرفتند، گفت: نه تنها هیچ کسی امضای خود را پس نگرفته بلکه جو عمومی شورا نشان می دهد که بزودی تعداد امضاها افزایش نیز می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب اصلاحیه طرح تعارض منافع بزودی در شورای شهر

تصویب اصلاحیه طرح تعارض منافع بزودی در شورای شهر