مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 04:352021-12-03سياسي

تعیین تکلیف نهایی ساخت متروی ورامین/آغاز عملیات ساخت متروی پردیس بزودی


مدیرعامل شرکت متروی تهران از تشکیل کارگروهی برای تعیین تکلیف مترو ورامین خبر داد و در خصوص توسعه متروی تهران به پردیس، گفت: کارفرمای متروی پردیس، - مدیریت شهر جدید پردیس است که با قرارگاه خاتم به زودی عملیات ساخت متروی پردیس را آغاز می کند.

علی امام در گفت و گو با ایسنا، در خصوص توسعه متروی تهران به پردیس، گفت: کارفرمای متروی پردیس، مدیریت شهر جدید پردیس است که با قرارگاه خاتم به زودی عملیات ساخت متروی پردیس را آغاز می کند اما از آنجایی که در نظر دارند متروی پردیس به متروی تهران وصل شود باید در این زمینه هماهنگی های لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه بر اساس طرح اولیه، متروی پردیس باید به انتهای خط 2 وصل شود، ادامه داد: البته این اتصال در صورتی خواهد بود که ما توسعه شرقی خط 2 را آغاز کنیم.

چرا که بر اساس برنامه ریزی ها مقرر شده باید قسمت شرقی خط 2 تا پایانه جدید شرق امتداد یابد که متاسفانه در چهار سال اخیر اقدامی در این زمینه صورت نگرفت وحتی در مورد کاربری پایانه شرق نیز ابهاماتی مطرح شد.

امام در خصوص متروی ورامین و پیشوا نیز با بیان اینکه مجری خط شرکت متروی تهران بود اما سال 94 آن را به راه آهن جمهوری اسلامی تحویل دادیم، گفت: البته هفته قبل جلسه ای با حضور استاندار، مسئولان شهرداری تهران، راه آهن و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف نهایی ساخت متروی ورامین/آغاز عملیات ساخت متروی پردیس بزودی

تعیین تکلیف نهایی ساخت متروی ورامین/آغاز عملیات ساخت متروی پردیس بزودی