مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 03:452021-12-03سياسي

برگزاری دومین دادگاه هواپیمای اوکراینی و معرفی مقصران مرگ خبرنگاران محیط زیست


برگزاری دومین دادگاه هواپیمای اوکراینی و معرفی مقصران مرگ خبرنگاران محیط زیست از جمله اخبار حقوقی و قضایی هفته بودند.

- برگزاری دومین "دادگاه هواپیمای اوکراینی" و معرفی مقصران مرگ خبرنگاران محیط زیست از جمله اخبار حقوقی و قضایی هفته بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهم ترین اخبار حقوقی و قضایی در هفته ای که گذشت را در این گزارش مرور می کنیم: رییس قوه قضاییه: نیروهای انتظامی و امنیتی به مخلان امنیت فرصت ابراز وجود نمی دهند رییس قوه قضاییه در جلسه شورای عالی قضایی این هفته با اشاره به مطالبات مردمی در زمینه مدیریت آب، این مطالبات را به حق و درست دانست اما در عین حال گفت که مردم متدین و موقعیت شناس باید مراقب تحرکات دشمن باشند و در پیگیری مطالبات صنفی و به حق خود اجازه ندهند بدخواهان در صفوف آنها رخنه کنند.

وی تصریح کرد: دشمنی که در طی 4 دهه گذشته با تمام نقشه های شومی که اجرا کرده و مزاحمت هایی که داشته اما به دلیل استقامت، دینداری و ولایت مداری مردم به هیچ یک از اهدافش نرسیده، دست بردار نبوده و تلاش می کند در برخی قضایا موج سواری کند.

رییس قوه قضاییه با تقدیر از مردم متدین استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد و خوزستان که هوشمندانه و خردمندانه مطالبات خود را پیگیری می کنند از آنها خواست که مراقب تحرکات افراد غافل یا بدخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین دادگاه هواپیمای اوکراینی و معرفی مقصران مرگ خبرنگاران محیط زیست

برگزاری دومین دادگاه هواپیمای اوکراینی و معرفی مقصران مرگ خبرنگاران محیط زیست