مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 20:452021-12-02اقتصادي

صدور ویزای توریستی ایران متوقف نشده است


همزمان با بسته شدن مرزهای هوایی ایران به روی شش کشور که ویروس اُمکیرون در آن ها شناسایی شده، نگرانی هایی درباره توقف دوباره صدور ویزای توریستی ایران مطرح شده است.

- همزمان با بسته شدن مرزهای هوایی ایران به روی شش کشور که ویروس "اُمکیرون" در آن ها شناسایی شده، نگرانی هایی درباره توقف دوباره صدور ویزای توریستی ایران مطرح شده است.

لیلا اژدری ـ مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی ـ در گفت وگو با ایسنا و در پاسخ به این نگرانی ها، تاکید کرد که صحبتی درباره توقف دوباره صدور ویزای توریستی ایران مطرح نشده است.

او افزود: ممنوعیتی که به اجرا گذاشته شده، ارتباطی با موضوع ویزای گردشگری ایران ندارد و به سفر به و از کشورهایی که سویه جدید در آن ها شناسایی شده و سازمان جهانی بهداشت نیز هشدار سفر به این مقاصد را داده است، مربوط می شود.

او تاکید کرد که تصمیمی درباره توقف صدور ویزای توریستی گرفته نشده است.

همزمان با گسترش سویه جدید کرونا، ویروسی موسوم به اُمیکرون ، کشورهای بیشتری برای مقابله با آن، محدودیت هایی را اعمال کرده اند.

برخی از کشورها از جمله ژاپن به سرعت مرزها را به روی تمام مسافران بستند و برخی دیگر همچون آمریکا، سیاست های ورود مسافران خارجی را قرار است بازنگری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور ویزای توریستی ایران متوقف نشده است

صدور ویزای توریستی ایران متوقف نشده است