مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 20:252021-12-02سياسي

هشدار فرماندار درباره فاجعه زیستی/سلامت مردم تبریز در خطر است


گزارشات و تصاویر واصله از منابع طبیعی در اطراف تبریز گویای شکل گیری یک فاجعه زیستی و طبیعی در منطقه است که در آینده نزدیک زندگی و سلامت مردم روستاهای شهرستان و شهر تبریز را تهدید خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، بهروز مهدوی در جلسه بررسی وضعیت مراتع و منابع طبیعی اظهار داشت: وظیفه انسانی، اخلاقی و قانونی ما هست که حافظ حقوق مردم و همچنین حقوق دولت و نظام باشیم.

وی افزود: به هر قیمتی باید با سازوکارهای قانونی، منابع طبیعی حفظ شود و مانع از تخریب این عرصه ها شویم.

مهدوی گفت: گزارشات و تصاویر واصله از منابع طبیعی در اطراف تبریز گویای شکل گیری یک فاجعه زیستی و طبیعی در منطقه است که در آینده نزدیک زندگی و سلامت مردم روستاهای شهرستان و شهر تبریز را تهدید خواهد کرد.

وی برداشت های غیراصولی، غیرکارشناسانه و خودسرانه شن و ماسه و پوکه معدنی در اطراف تبریز را علت اصلی تخریب مراتع، زمین های کشاورزی و از بین رفتن راه ها دانسته و بیان داشت: به استناد مصوبات سال 1392 و مصوبات شورای تأمین شهرستان، صدور مجوز جدید برداشت شن و ماسه در اطراف تبریز ممنوع است.

فرماندار تبریز افزود: کمیته ی ویژه ای با حضور اداره منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، محیط زیست، صمت، نماینده فرمانداری و نماینده دادگستری تخلفات صورت گرفته در این حوزه را با جدیت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار فرماندار درباره فاجعه زیستی/سلامت مردم تبریز در خطر است

هشدار فرماندار درباره فاجعه زیستی/سلامت مردم تبریز در خطر است