مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 19:552021-12-02سياسي

نمایندگان ادوار گیلان در هم اندیشی با مسؤولین چه گفتند؟


نخستین نشست هم اندیشی نمایندگان مردم گیلان در ادوار و فعلی مجلس شورای اسلامی با نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان برگزار و درباره مباحث مختلف در راستای توسعه گیلان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

- که در محل دبیرخانه مجمع نمایندگان گیلان برگزارشد، با اشاره به اهمیت جایگاه مسئولین در حل مشکلات و تحقق مطالبات مردم اظهار کرد: مدیران اگرچه در سرتاسر مدیریت خود با بحران ها مشکلات سختی ها و دشواری های مدیریتی مواجه هستند اما باید همه تلاش خود را برای رفع مشکلات موجود را برطرف کنند و برای هر کدام آن ها چاره اندیشی کنند.

وی با بیان اینکه در نظام مدیریتی دینی باید درصدد است بود که هم رضایت خدا را بدست آورد و مردم را در مطالبات خود اقناع و اینکه خود مدیران نیز دارای ایده باشند، افزود: انسان اگر رضای خدا را منشأ همه حرکات خود بداند، با وجود همه سختی ها دچار آرامش آرامش خواهند بود.

  نماینده ولی فقیه در استان گیلان به بیان اینکه مدیران و مسئولان دارای بار سنگین مسئولیت هدایت و مدیریت جامعه انسانی است، گفت: اگرچه با وجود ابزارهای موجود به همه مطالبات امکان پاسخگویی نیست اما شایسته است نمایندگان ادوار بدور از غوغا سالاری، تخریب و بدور از ویرانگری و شادکردن دشمنان تجارب خود را منتقل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان ادوار گیلان در هم اندیشی با مسؤولین چه گفتند؟

نمایندگان ادوار گیلان در هم اندیشی با مسؤولین چه گفتند؟