مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 19:402021-12-02سياسي

مردم از وعده های عمل نشده گلایه مندند/ ایجاد امید در مردم بزرگترین ماموریت دولت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، حجت الاسلام روح الله باقری امام جمعه پیشوا صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد: انتظار داریم در این دولت شایسته سالاری باشد و افرادی راس کار بیایند و مباحث اجرایی کشور را به دست بگیرند، که فضیلت و شایستگی داشته باشند.

  وی گفت: مردم از وعده ها و قول های عمل نشده گلایه مندند؛ بزرگترین مسئولیت و ماموریت دولت، این است که مردم را امیدوار کند.

    امام جمعه پیشوا افزود: وظیفه ما خدمت به مردم است و انتظار داریم در مباحث خدمت رسانی به مردم لحظه ای شک نکنیم و در این مسیر حتی یک نفر را هم نادیده نگیریم.

      حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرسنانهای ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه شورای اداری شهرستان پیشوا، بیان کرد: علت ماندگاری نام شهید آیت الله مدرس این است که ایشان دیانت را با سیاست عجین و آمیخته کرده بود و بنا به فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) باید ابعاد فکری و شخصیتی این سیاستمدار عالم را تبیین کنیم.

وی افزود: مردم ولی نعمتان اصلی هستند و شانیت مسئولان به خاطر وجود آنان است.

نوش آبادی ادامه داد: با حضور استاندار و فرماندار بومی و جهادی، چشم انداز و افق روشنی برای دیار 15 خرداد متصور می شود و باید از این فرصت بسیار طلایی در راستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از وعده های عمل نشده گلایه مندند/ ایجاد امید در مردم بزرگترین ماموریت دولت

مردم از وعده های عمل نشده گلایه مندند/ ایجاد امید در مردم بزرگترین ماموریت دولت