مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 16:402021-12-02پزشكي

تدوین پروتکل های بهداشتی ویژه اردوهای راهیان نور


وزارت بهداشت در حوزه راهیان نور در کنار سایر نهادهاست و بزرگترین چالش مطرح شده موضوع پروتکل های بهداشتی است که دستورالعمل آن فراهم شده است.

- ، نشست سیاستگذاری راهیان نور کشور با حضور جعفر میعادفر، رییس سازمان اورژانس کشور برگزار شد.

در این جلسه میعادفر ضمن تقدیر از بسیج، سپاه و سازمان های دیگر که در کنار وزارت بهداشت قرار گرفته و در حوزه واکسیناسیون کمک کرده اند، اظهار کرد: کادر بهداشت و درمان طی دو سال گذشته بالغ بر 200 شهید تقدیم کرده است و ما حتماً از این مسیر سخت و دشوار عبور خواهیم کرد.

رییس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه بالغ بر 80 درصد مردم جامعه واکسینه شدند و وزارت بهداشت در حال تزریق دز سوم واکسن است، گفت: صف های طولانی واکسیناسیون نیز جمع شده است.

میعادفر افزود: وزارت بهداشت در حوزه راهیان نور در کنار سایر نهادهاست و بزرگترین چالش مطرح شده موضوع پروتکل های بهداشتی است که دستورالعمل آن فراهم شده است.

وی با بیان اینکه در اردوگاه راهیان نور اجلاس اورژانس در جنوب کشور و در یادمان ها برگزار خواهد شد، عنوان کرد: وزارت بهداشت تمام تلاش را خواهد کرد تا این اتفاق مهم رخ بدهد.

رییس سازمان اورژانس کشور خاطرنشان کرد: همکاران ما به طور مداوم بازدیدهایی را از یادمان ها انجام و خدمات لازم را ارائه خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین پروتکل های بهداشتی ویژه اردوهای راهیان نور

تدوین پروتکل های بهداشتی ویژه اردوهای راهیان نور