مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 16:352021-12-02اقتصادي

آب مورد نیاز صنایع از طریق بازچرخانی و استفاده از پساب تامین می شود


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه با اشتغال بالایی که صنعت دارد، امیدواریم بتوانیم کمک های خوبی به این بخش داشته باشیم و با تأمین آب از طریق بازچرخانی و استفاده از پساب و.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه با اشتغال بالایی که صنعت دارد، امیدواریم بتوانیم کمک های خوبی به این بخش داشته باشیم و با تأمین آب از طریق بازچرخانی و استفاده از پساب و.

در طرح تعادل بخشی مصرف آب وزارت نیرو نقش خوبی ایفا کنیم.

علی رسولیان عصر روز پنجشنبه، 11 آذر، در بازدید رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از شهرک صنعتی کاشمر طی سخنانی اظهار کرد: با توجه به استقرار واحدهای صنعتی خوبی که در شهرک صنعتی کاشمر انجام شده، باید حمایت های همه جانبه از آن صورت گیرد.

وی با بیان اینکه بسیاری از این واحدها صادرات محور بوده و در سطح کیفی صادرات می کند، عنوان کرد: مهم ترین کار ما تأمین زیرساخت های تجاری و صنعتی در زمینه آب، برق و گاز در شهرک ها است که در این خصوص برنامه های منسجمی در وزارتخانه وجود دارد.

البته در انجام بخشی از این موارد باید همه دستگاه ها کمک کنند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: هر چند واحدهای صنعتی حداکثر صرفه جویی آب را دارند و تلاش می کنند بازچرخانی آب را داشته باشند اما در سراسر کشور با کمبود من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب مورد نیاز صنایع از طریق بازچرخانی و استفاده از پساب تامین می شود

آب مورد نیاز صنایع از طریق بازچرخانی و استفاده از پساب تامین می شود