مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 15:002021-12-02سياسي

ادامه دورکاری با اولویت بانوان دارای فرزند زیر 6 سال در سمنان


دستگاه های اجرایی می توانند نسبت به اجرای دورکاری با اولویت بانوان دارای فرزند زیر شش سال، معلول و افراد دارای بیماری زمینه ای اقدام کنند.

- سمنان- معاون استاندار سمنان گفت: دستگاه های اجرایی می توانند نسبت به اجرای دورکاری با اولویت بانوان دارای فرزند زیر شش سال، معلول و افراد دارای بیماری زمینه ای اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو مقابله با این بیماری برای هر فرد جامعه، یک مسئولیت اجتماعی است که ضرورت دارد نسبت به آن توجه جدی داشته باشند، افزود: مؤلفه همکاری و مشارکت مردم، در تمامی مراحلی که اقدامات در حوزه مقابله با کرونا به موفقیت منجر شد، تأثیر بسیار شایانی داشت که این همکاری و مشارکت ادامه دار باشد.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه در بحث افزایش ضریب پوشش واکسیناسیون کرونا همچون سایر عرصه های مقابله با بیماری که با مشارکت مردم به موفقیت رسید، نیازمند توجه جدی آحاد اقشار جامعه و مشارکت همگانی در این امر است، ابراز داشت: در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح جامعه و تزریق واکسن کرونا، لازم است تا اقدامات جامع و همه جانبه در دستور کار قرار گیرد.

منصوری با بیان ایکه دستگاه های اجرایی استان در این شرایط حساس، ضرورت دارد تا به صورت جدی در خصوص پیگیری بحث تزریق واکسن کرونا کارمندان تحت حوزه مدیریت خود بر اساس کد ملی اقدام ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه دورکاری با اولویت بانوان دارای فرزند زیر 6 سال در سمنان

ادامه دورکاری با اولویت بانوان دارای فرزند زیر 6 سال در سمنان