مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 14:302021-12-02سياسي

قوانین با هدف کاهش ورودی پرونده ها اصلاح می شود


معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه گفت: اصلاح قوانین و ساختارها در راستای سند تحول قضایی و گام دوم انقلاب برای کاهش ورودی پرونده ها از اهداف و سیاست های قوه قضاییه در دوره جدید است.

- حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی که به خراسان جنوبی سفر کرده است، امروز پنجشنبه 11 آذر در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی؛ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند افزود: شاید مهمترین مشکل قوه قضاییه، کثرت ورودی پرونده های کیفری و حقوقی بوده که ریشه بسیاری از مشکلات است.

وی گفت: یکی از دلایل کثرت پرونده ها این است که با وجود همه نواقص موجود، مردم امید دارند ملجاء و پناهگاهی هست که حرف شان شنیده شود و از دلایل دیگر در این زمینه قوانین، مقررات و ساختارهایی است که باید اصلاح شود.

معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه اظهار کرد: یکی از اهداف و سیاست های ریاست قوه قضاییه این است که در راستای سند تحول و گام دوم انقلاب باید به فکر اصلاح قوانین و ساختارها هم باشیم چون این قوانین و ساختارها موجب و مولد پرونده های زیادی است.

وی با بیان اینکه حدود 10 میلیون پرونده بار بزرگی را بر دوش قوه قضاییه می گذارد افزود: در هفته های اخیر ریاست قوه قضاییه در راستای سیاست های اساسی این قوه که کاهش ورودی پرونده هاست به معاونت حقوقی دستور دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین با هدف کاهش ورودی پرونده ها اصلاح می شود

قوانین با هدف کاهش ورودی پرونده ها اصلاح می شود